Nymålat



I helgen har jag minsann fått lite gjort. Jag har passat barn, bjudit folk på mat å andra folk på kaffe å så har jag dessutom målat en vägg på mitt kontor. Färgen blir inte rättvis när man ser den här på bild men det blev iallfall himla bra med en fondvägg till allt det romantiska och det vita golvet...rummet fick lite mer attityd.
Jag var nere på Huset Breve...(en inredningsbutik i Kungshamn) och hittade 2 Sia-hyllor...på REA ...ibland har man tur. Istället för att betala 1400:- för dem så betalade jag ca 350:- Helgens klipp med andra ord.




Det bästa med hyllorna är att det är krokar under..
Där kan jag hänga upp mina senaste inköp från scrapbookingvärlden
.





Den blå pläden skär sig lite mot det turkosa på bilden men i
verkliga livet så är det en blå ton i den turkosgröna väggen..Här ser den
mer mintig ut....

Kommentarer

  1. Hejsan hej! va vackert och härligt ditt "pyssel"rum är. du kreativa männska, finns det ngåra hinder för dig:)? hoppas att familjen och du mår bra. stockholm är nice och vi trivs och mår bra. snart kommer vi dock til smögen. en liten snabbvisit.

    må väl
    kram åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥