katalog och nya LO

Idag har jag suttit och scrappat igen. Har saknat det men kan inte hjälpa att man fastnar i fotoredigeringens underbara värld... Fast det är klart..det är ju desto roligare att scrappa med snyggare kort..Ska visa när jag har fotat mina LO.. Vill göra det då det är lite ljusare ute...

Idag kom dessutom illustrationskatalogen som jag är med i.. Jag tror den ska delas ut till reklambyråer och bokförlag..Det fanns många duktiga illustratörer med i den. Vi fick en sida var att presentera oss på.. Kul att det faktiskt inte är någon som har riktigt lik min stil...

Ska se om jag hinner scrappa en grej till . nattinatti

Kommentarer

  1. Vet du det var Mikaela som lurade mej in på "Bokeh"...så jag har en canon 400.och man behöver ett 50mm objektiv...så ställer man in på manuell och skapar oskärpa -enklast mot ljuspunkter.Att man använder mask framför-i mitt fall hjäta-ger ljuspunkterna en form...KUL är det vanebildande kul!
    Massor av info finns om du gogglar på bokeh.är för övrigt snart klar med höger sidat till den julgran jag fotade...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥