Ont det gör ont... Tänk lena ph melodi.

Idag har jag varit iväg på innebandy. Trodde inte jag skulle komma levandes därifrån..suck.

Dum som jag är så har jag frågat om jag kan hänga på ett killgäng här på Smögen och lira lite innebandy på måndagarna..(spelar även på tisdagar på ett annat ställe..) Och jovisst det gick helt ok att va med.. Så jag gick dit..såklart var den enda personen jag kände inte där..och de andra visste inte att det skulle dyka upp en BRUD och spela.. Men det var ok..tror jag..ööö..
Visst det var lite kul men gud så trött jag är nu..Det var mest långa hårda bollar på mål och på allt som rörde sig...själv kom jag hem med blodblåsor under fötterna och en fläskläpp..Killarna trodde nog att jag skulle gå efter en kvart men det var ju inte att tänka på..kan ju inte ge upp så lätt...hur skulle det se ut :)



Nu har man betalat räkningar och deklarerat så jag får äntligen soooova. Har inte presterat just något speciellt inom pysselvärlden... nåja. jag kan nog visa ett kort från en av mina favvoscrappare.
Keisha http://abiteast.typepad.com/

Kommentarer