{Textur på foton}

Jag var inne på http://www.swescrapbook.blogg.se/ och kollade in Mikaelas Fotofredagsnoteringar..Hon ger jättemånga bra tips där. Hittade bla. en länk till hur man lägger på texturer på fotografier..Det var riktigt kul att prova. Det passar kanske inte till alla foton men när det väl gör det så kan det bli riktigt coolt. Jag har provat med några kort nu i kväll..å så här blev det.


Detta är orginalet




Jag tror jag gillar denna bättre än nästa...
Kanske bara för att blått passar bättre till den här miljön här vi havet. Vad tycker du??


Ett till litet orginal...






Den här blev bäst tycker jag..

Det finns en sida där man kan ladda ner lite texturer. Här är länken 109 gratis texturer.
Nä nu får jag allt gå och lägga mig..Jag är hyfsat trött efter en dag ute i trädgården ..ok jag har slappat lite i växthuset med..Det var riktigt skönt..nattinatti

Kommentarer

  1. Ja den mitersta av utebilden är bäst!=)

    SvaraRadera
  2. åå va snygga bilder...
    såg att du ochså ska vara med på woopsi crazy` ps kurs...kul!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥