{Darlings}



Mina darlings äter frukost..Normal är det gröt som gäller..iallafall när pappa är hemma men idag bestämde jag och då blir det oboy. Min älsklingsfavorit som barnen säger..Fast det kan dom säga om sallad med så det går inte att lita på alltid.

Nu är kl 01.00 och jag måste lägga mig. Inte för att jag har lust direkt men jobbet kallar imorrn med..Har haft en härlig kväll med vänner på middag, bad med barnen och pyssel vid datorn..Så jag ska inte klaga....Fast jag undrar ibland hur alla hinner fixa så fina saker..Som Augusti_73 tillexempel... Kolla in hennes sida. Hon är superduktig på foton och att göra fina scrapbookingsaker.. Där kan man allt hitta inspiration ..http://augustisallehanda.blogspot.com

Kommentarer

  1. Men åh, tack snälla för komplimangen!! *glad* Men du, jag tycker inte alls att jag hinner särskilt mycket. Skulle hela tiden vilja hinna mer och begriper inte hur folk som laddar upp 5 layouter i varje inlägg gör?!?! *LOL*
    Allt gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥