{Actions}


Har blandat lite olika actions.
Körde först nivåer och kontrast.. Sen använde jag filtret Noiseware.. å på det.
*Memory Lane som finns i kittet Alys vintage
*Totally rad- Technicolour dream world

Ja det var det.. Igår när jag hade lagt mig runt 10 i 12 så hann jag inte ens somna innan Hjalmar kräktes.. Han hade nog fått en släng av solsting för han var så varm..och hade inte kepa på sig på stranden..fy på mig som missade en sådan sak..inte bra.
Sedan kräktes Albin i morse bara för att han hostade så... kul..kul..
Ikväll har det blåst upp en del ute och jag hoppas det blir regn. Men troligen inte..tyvärr. Igår brann det vid smögenbron för att det är så torrt..

Har ni inte något för er så titta in på Nallebrums sida http://nallebrum.blogspot.com/
Hon lägger ut lite fina kort som hon har trixat med.

nattinatti

Kommentarer