Barnledig


Efter kvällsmaten så åkte barnen med mormor till sommarstugan. Det är helt tomt här hemma.
Först var det jätteskönt men nu saknar jag dem redan..och jag som inte ska träffa dem förrän om 4 dar... Det är länge utan dem. Båda grät när de åkte.. inte så kul. Vi ska på bröllop i helgen och behöver då barnvakt så därför har de åkt till landet med mina föräldrar..

Igår suckade jag över att de ligger i vår säng nu på nätterna ibland..och att jag ligger i fotändan..men nu skulle det vara lite mysigt..att man aldrig kan bestämma sig... Trött är jag iallafall och jag ska bums i säng nu.. Imorgon tar nog jag och Ch en väng på bryggan och kanske äter ute på ngn restaurang för omväxlings skull. Man får ju passa på nu när barnen är borta...

nattinatti.

Kommentarer

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥