{Mina barn och andras ungar}








Här är några fler kort med texturer. Har använt mig av lite olika actions igen..Så lätt och så roligt.
Y
Idag har vi varit på Vemlingen hela dan nästan och jag har badat. Såååå skönt..nästan som semester att bo här på smögen...Idag har det vällt in turister......Jobbade några timmar i förmiddags..men då jag bara har 50 m till jobbet så är det inte så jobbigt..Sen var det bara till att packa fikakorgen och åka ut med båten...Har dock bränt mig lite på axlarna.. Albin med tror jag för han var röd på ryggen..stackarn..trots att jag smorde in honom.. Solen är ganska stark så man får nog vara lite försiktig..
I morgon ska vi på kalas. Marina som ni ser överst i bloggen har kalas i morrn...Kortet ska jag ge till hennes mamma. Har satt in den i en vit enkel träram...

Nu är det sovadax som vanligt . Tudelu så länge.

Kommentarer