Det bästa med att vara i stugan är att varje kväll har jag möjlighet att scrappa om jag vill..Har med mig alla mina saker så att jag kan vara beredd när andan faller på...och jag har scrappat nu i 2 kvällar på rad och fler kvällar kommer det att bli..och som avslut ser jag en film..Igår såg jag en dansk bra film..De bortglömda själarnas ö..eller något sådant.. Harry Potter Aktig film som var jättebra ..spännande fast riktigt roliga kommentarer ibland..
om mina Lo´s finns det inte mkt att säga..det vita papperet är tårtpapper...och under bilden har jag gömt en tag med journaling på..ja det var nog allt
tjingeling..

Kommentarer

  1. Under LO, har du ritat trädet för hand? Gillar hur du använt tårtpappret också, och dekorationerna är verkligen pricken över i!

    SvaraRadera
  2. Superhärlig, så fint med tårtpappret. Jag har velat prova men det har inte blivit av. Trädet är underbart fint!

    SvaraRadera
  3. Å så underbart fin lo!! Älskar trädet!

    SvaraRadera
  4. jätte fin lo!!! jag gillar formatet ochså måste nog köpa ett sådant album jag ochså...
    ha en bra söndagkväll och scrappa lite så vi får mer fint att inspireras av!! kram

    SvaraRadera
  5. bården på fotot fick vi från mikaela !! säg till om du inte fick den!!

    SvaraRadera
  6. Tack allesammans. Jo trädet har jag ritat själv..toppen att kunna sätta lite blommor här och var om grenarna skulle ha blivit fula..Denna Lo´n var jätterolig att göra.. Jag funderar på om tårtpapperet kanske blir bruntonat med tiden..men då får det bli det..
    Ska försöka lägga ut några kort ikväll som jag har gjort.
    kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥