{Digiscrappat}


Det är grymt va fort det går att få ihop en LO när man digiscrappar...floff floff floff så är det klart.. Y superkul... ugglorna finns att hämta hem på min hemsida www.annemajsporrong.com
Även journalingettiketterna.. (den randiga snutten som sticker fram under fotot.. ) Den rosa slingan heter Floral Swirl och är en freebie som jag hittade på nätet..tror den kommer från http://www.brusheezy.com
Nästa vecka kommer jag att vara i Norge och vandra lite...så det finns risk för lite skåpmat den veckan..gör så att det kommer inlägg automatiskt..i några dagar..och visar då lite äldre saker jag har scrappat..
Nu ska jag se om jag hinner göra en ny Lo innan jag stupar i säng...
Vill passa på att tipsa om mina favoritbloggare som ni ser i min lilla lista här jämte..Där kan ni verkligen finna inspiration både inom inredning, scrapping och foto.. Hos Tipsy tessie kan man få tips på hur man använder en viss slags tejp inom scrapbooking..kolla in hennes Lo´s. De är jättefina..

Kommentarer

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥