{Lo}






Den här Loj´n tog mig flera timmar att göra..ibland fastnar man och flyttar runt elementen i evighet för att man inte kan bestämma sig hur man vill ha dem. Men nu är jag iallafall nöjd . Jag tror att bilden är lite för blåtonad.. har fortfarande pappas dator som är svår att se på. Bakgrundspapperet är iallafall vitt..
Ikväll blir det inget scrappat för vi ska ut med vänner och äta på Restauranag Trädgården i Strömstad. Ska bli sååå gott.. De har en massa grillar igång där så det blir grillat av någtot slag..
Idag har vi försökt att planera matinköp inför vår Norgeresa till Jotunheimen..Ska ut och vandra lite i Norska landskap. Det är så vackert där men ingen värme tydligen..ca 5 grader på natten.. Min syrra ska ha med sig katten...undra hur det ska gå...
tjingeling så länge..

Kommentarer

  1. snyggt!! vandra med en katt?? låter ju skoj:) hi,hi eller fattade jag fel??

    SvaraRadera
  2. katten? hur? om den springer bort sig i de norska fjällen vet jag inte vart ni ska börja leta. hoppas ni får det bra hur som helst.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥