{Ett litet grattiskort }

För att fira att min svägerska har fått en liten tjej så har jag gjort ett litet kort till er som kanske är i behov av ett grattiskort...
Flickan är så nyfödd att vi inte vet namn eller så mkt ännu..Så kul för mina barn för de får nu sin första kusin..Tänk om hon hade fötts imorgon...Då fyller jag år nämligen..Hade vart kul att fira 1års kalas och 35 års kalas på samma dag nästa år..



Vet inte hur upplösningen blir när jag lägger ut bilden här. Antar att man får klicka på den så att den blir stor och sedan kopiera den...Ska lägga ut den på min vanliga hemsida så kan man ladda ner den därifrån..fast det blir en annan dag för det tar en liten stund att fixa..men prova gärna att ladda ner den här med.. Nu går katterna på 6mi5tt tagentbord..som ni ser... De vill alltid vara med=)
nattinatti

Kommentarer

  1. GRattis grattis på din dag!! hoppas du får en bra dag!!!och vilket underbart kort!! älskar det!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!! :)

    Vilket fiiiiint kort du har gjort!!!

    SvaraRadera
  3. tack så mkt för de gulliga orden i min blogg. DU gör ju verkligen fantastiska saker med datorns hjälp så fina foto och saker till digiscrap !!! Jag har lärt mig photoshop själv..hihi... nä inte riktigt jag går bildbehandlingskursen på högskolan i jönköping, har docjk knappt kommit halvvägs..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥