{Sassafras Lass LO}


En lite lo med lite nya stämplar från Sassafras lass.
Igentligen har jag ingen ro att scrappa.. Har fått utslag från något...katterna eller loppa eller något så det kliar över hela mig och jag tvättar maskin på maskin med sängkläder och diverse prylar...vet ju inte vad elendet kommer ifrån...Kan komma från katterna men de har ju aldrig varit ute... På jobbet har vi en superstor konferens just nu och jag gör allt från att fixa fika till att såga brädor och lägga in nya bokningar...många övertimmar blir det...å snart far vi till USA...
Ch har det bra..han ska segla till Skagen i morgon med några killar...å jag får va hemma med barnen och roa mig själv..hade bytt med honom om det gick.. På Lördag blir det tjejmiddag här . Det blir trevligt.. Och så blir det kankse endel inlägg till innan jag far iväg..sen vet man aldrig när jag får tag i en dator i USA,,,
tjohoo på er så länge...

Kommentarer

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥