{tavla/kort}

Då var det söndagskväll. Jag och katten Dallas sitter här vid datorn. Vi har haft en underbar helg med båtturer, bad, sol, grillning och middagar. Min man har varit i Skagen hela helgen med några killar. Vår vän Anders har en ganska STOR segelbåt som dom for över i. Det tog dem 6 h..Lite skillnad mot när vi åker över i motorbåten..då tar det 2 1/2 timme bara till Skagen.. Vi brukar säga att vi åter till Skagen över dagen.. "LOL"

I fredags då jag och barnen var hemma och myste så hann jag scrappa lite också..Inte detta kortet men 2 andra LO som kommre visas när jag har hunnit fota dem.
Det blir lite och stå i denna vecka..måsta sätta igång och packa m.m. tills på fredag..Idag fick vi reda på att vår resrutt är ändrad och att vår flyg från Landvetter har ändrat tid..blir lite knepigt då vi ska byta flyg i Danmark..



Bilden på den lilla tjejen kommer från en Amerikansk tidning som jag klippte i sist då jag var i USA.. Det är nog 6 år sedan... Hjärtanen är i filt och låg i en låda här hemma som jag har fått av en gammal dam.. Har tur att få nålar,trådar, band och roliga saker av äldre damer som vet om att jag pysslar en del.



Jag funderar på en sak...nu när jag ska till USA...Vad är det då jag borde passa på att handla där..i Scrapbookingens värld? Nåt tips någon kankse....Nåt som bara går att få tag i där... Jag ska iallafall köpa en stans med scallop..vad det nu heter ..mönster. Nåt jag har velat ha länge..en vit sådan...

Börjar 7 i morrn så jag ska nana nu. nattinatt på er bloggarkompisar.

Kommentarer