{fashion fever}






Jag packer upp och packar upp och packar upp. Det tar aldrig slut.
Idag vaknade jag kl 12.00 och Hjalmar med. Han var så trött idag så han kräktes 2 ggr..stackarn. Det tar nog några dagar innan man har vant sig vid de nya tiderna.. Killarna har vart superduktiga på både vägen till usa och även hem. Det var ju trots allt några timmar att åka. med byte och allt.
När vi kom hem så sa både Albin och Hjalmar..ååå mamma vad skönt att vara hemma i vårt hus. När vi skulle sova sa de..ååå mamma vad skönt att ligga i min säng... borta bra men hemma bäst alltså.. det stämmer nog.
Men vilken resa vi har haft...
Nu ska jag åter till min packning och tvätten. tudelu så länge





Kommentarer

  1. välkommen hem!!!! skoj att ha dig hemma igen... har saknat dig:)
    låter som resan varit bra!!! nu väntar vi på att få se vad du shoppat!!! och mera foton från resan så klart!!! ha det gott .... det tar nog några dagar innan du ställt in dig på sverige tid igen:)

    kram

    SvaraRadera
  2. välkommen hem :) kul att du är tillbaks, nu vill vi se ALLT som du shoppat och lite härliga foton från resan! kram

    SvaraRadera
  3. välkomna hem! vila och ta det lugnt. krama alla dina pojkar från oss.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥