{lite skrappade saker}








Här är några Lo´s som jag scrappade innan vi for till USA. Jag har inte riktigt hittat mitt ultimata format ännu... Blir lixom aldrig riktigt nöjd. Funderar på att skrappa i vanlig A4-storlek..eller i 6x6 tum kanske... Vilken storlek använder du?? Dessutom måste jag nog fixa en sladd till min scanner för den gick sönder när det åskade en annan dag...
Idag har jag skurit sönder en massa kartonger på jobbet för att ev se om jag kan göra något av dem.. Ska testa att göra ett album så får vi se om det funkar...
hejsvej.

Kommentarer

  1. Wow, vilken snygg lo. Jag gillar formatet. Själv har det blivit 12x12 men bara för att det är de album jag har. Skulle vilja scrappa lite letter size mm. Får se om jag testar.

    SvaraRadera
  2. Så fina, härliga moln du gjort!
    jag scrappar i 12x12 och i letter, jag sätter alla tillsamans i 12x12 album från american crafts! vad har du för album? kram mya

    SvaraRadera
  3. Hej igen :) Japp jag menar tum. letter är väl 11x8,5 tum tror jag. scrappar mycket i det formatet, och 12x12 tum oxå. kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥