Love elsie


oboy what im glad. Idag har jag antligen fatt tag pa Elsie Flannigans recipe box. Butiken har i USA har bara haft boken i 5 dagar...den ar alltsa ganksa ny har med. Har idag vart i Hyannis pa en jattetjusig scrapbutik. Har hittat massa roliga papper..Det ar helt sanslost vad jag har handlat..har lovat mig sjalv att ha en cardmaking/scrap/stampelkurs nar jag kommer hem sa att jag kan finansiera alla mina kostnader...A andra sidan har jag faktiskt kopt mkt som jag kan anvanda om och om igen..som alla punches som jag har kopt.

Har sakert kopt 10 st sadanahar vita punchies..eller hur det nu stavas.. med olika stansar..

Jag gillar de har grona med..snygg farg..
har oxa kopt detta lilla album har under for att scrappa framover nar jag kommer hem..
foto pa stansarna och albumet ar fran A bit East
One of my favorite blogroll.


tudeluu. nu vantar maten . kram

Kommentarer

  1. å vad man blir avundsjuk ;)

    Kul med lite olika stansar. elsies bok verkar jättekul. hoppas allt är bra och att du hittar massor av papper ;) kram

    SvaraRadera
  2. åå blir grön av avundsjuka när jag ser dina gröna stansar... & är ju underbart:)hoppas ni har det bra !!!

    SvaraRadera
  3. åh det ser ju jättekul ut-gillar speciellt de gröna stansarna &-tecknet är ju så fint :) Fick du tag i några Sassafrass lass papper? Vad kul att få handla i USA där de har lite annorlunda grejer-hoppas ni har det bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag hittade lite sassafras lass papper. Och en massa annat sa klart. =)
    jkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥