Y
I morrn far vi ut på havet...Det ska blir så underbart. Vi ska ut och segla och kommer tillbaka på Söndag.. Idag var det bleke på havet.. Tänk vilket fantastiskt hummerfiske det blir i år. Förr i tiden var det många som dog i Hummerfisket.... Vet ett flertal. Bla han som har byggt huset som jag bor i.. Tunga tider...

Nu är det fortfarande farligt emellanåt...när det stormar.. folk är lite galna när det blir hummerdax.. Det är ganska stort för många här på kusten och flera tar ledigt.. Trots att det är dåligt väder så går många ut för hummern är ju värd endel.. Men nog om det.
Hursomhaver så ska jag lägga mig nu för jag har tränat både på gym och på Yoga idag så jag är elika med död..

Ett litet kort på Albin med dagisnallen Harry..som fick följa med oss hem en helg. Detta är säkert ett år sedan.. Den nallen följde tillockmed med oss till Badhuset.
nattinatti

Kommentarer