{free like a bird}


Det vita papperet unders är ett tårtpapper..blir säkert brungult om 100 år men det göer ej ngt.. Den vita rutiga scallopmönstrade tygbiten är supertunn så den syns nästan inte... Hittade en förp. i USA med färdigutklippta sådana..vad man nu skulle ha dem till...de fanns på bröllopsavdelningen... kanske är tänkta till risgrynspåsar eller ngt.

Ikväll har vi haft korvgrillning och lekar på dagis... Kul men iskallt. Vi höll på att blåsa bort..Havet ligger ju bara ett stenkast bort så det är inte just något som skyddar..
Trots detta begav jag mig ut på promenad efteråt och nu längtar jag efter att krypa ner i sängen.. om man hade haft en kamin.. vad mysigt det hade varit. Saknar våran som vi hade i förra huset.
Väl hemma igen fick man det glada..eller typ inte.... beskedet att vi har fått dubbelt så hög taxering på huset mot förra året.. undra vad det då blir nästa år.. inte för att det har ngn betydelse för tillfället men om det blir regeringsskifte ngn gång så kanske det inte blir så kul... vem vet...

nåja ...den tiden den sorgen... man ska inte ora sig 2 ggr... Idag vill jag tipsa om en blogg som jag gillar A LOT... det är http://tispsytessie.blogspot.com/ Hon gör så mkt fint och gillar hennes stil.. kika in där vetja ..om du behöver inspiration ...Hon har just gjort om sin stil på bloggen med...jättefin är den.
kram på er..
Hejsvej så länge

Kommentarer