En till tavla/poster



Först vill jag säga...TACK ALLA för de gulliga orden om min tidigare poster härunder.. Jättesnällt och jag blev så glad att det var flera som tyckte den var snygg.. Här har jag gjort en till.. Tanken är att jag ska ta bort fotot tror jag.. och ha ett gammalt tryck på något där...får se vad det kan bli... /nåt träd/gård/hus/djur inredningsdetalj eller ngt...vi får se...

Sen fick jag höra att jag har kommit med på SIS Catwalk denna veckan..så glad jag blir...har ju bara vart med där i ca 5 dagar....så det var extra roligt...Grattis till er andra också..som Myamia, och tispsytessie och Annika5064 och Lisafisa som oxå har kommit med. Kul att vi var så många svenskar som var med denna gången..ganska fantastiskt måste jag säga.

Här är mitt bidrag..

Kommentarer

  1. super duper snygg!!! gillar denna ochså massor!!! och fin LO!! JAG GILLAR FORMATET DU SCRAPPAR...

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥