Jag har så mkt att göra nu så jag hinner knappt med mina inlägg... sorry.. Jag jobbar febrilt med att bli klar med detaljer inför en kurs som jag ska ha innan jul.
Den ska heta Make a memory. Så det ska fixas webbsida till den och annonser och så måste jag skapa endel saker för att ha som exempel på kursen.


Å så har jag dessutom fått äran att säja 3 av mina postrar vilket är superduperkul.

Så är någon sugen så säg till.. De är i A-4 format idag.. men de går att få dem i A3-format med. och det går att få dem med egen text och man kan även få ha önskemål om färger..


Nu har jag iallfall testat min spiralinbindningsmaskin oxå. Har gjort några minialbum... Bilden är inte den bästa då jag fick ta ett snabbt kort i morse..innan det blev mörkt igen...
Nu ska det packas inför helgen för jag far till sthlm i några dagar. Ska blir kul. Ska gå på Bio på Heron City tror jag och hälsa på en massa vänner..2 av dem har dessutom fått småttingar..

Kommentarer

  1. känner igen det där med att inte hinna... jag har kommit på att jag behöver en sekreterare ;)

    albumen ser kanonfina ut :) och du, ha det så kul i huvudstaden.
    kram mya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥