{Maskiner till salu}





DESSA MASKINER OCH FLER ANDRA ÄR FORTFARANDE TILL SALU. 090317


Gå in på www.sporrongkonsult.blogspot.com för att kika på hur de ser ut.

Är i Stockholm över helgen. Mina svärföräldrar ska ha visning på sin gård i morgon så vi har städat och städat och eldat en massa saker och målat dörrar och grejer... Är lite nyfiken på hur det ska gå med försäljningen.. hoppas att det kommer endel folk. Inte just rätta läget att sälja kanske men de har ingen brådska... bara jag ..fniss.. för de ska ju flytta till västkusten till oss.. å jag vill ju såklart att de ska komma så fort som möjligt..

Hursomhaver så ska min mans alla snickerimaskiner säljas så jag har fotat dem i ladan..eller i verkstaden som det igentligen är.. Inte så lätt med taskigt ljus och prylar överallt. Men det blev mkt bättre bilder än vad orginalen var iallafall efter att ha fixat till dem lite i PSP.
Dessutom kom jag ju på den briljanta iden att jag kunde ju faktiskt göra en ny blogg och lägga ut dem på så slipper man maila folk bilderna.. det är bara att hänvisa till bloggen och sedan tar man bort bilderna vartefter de säljs. Nu har jag bara lagt in bilder och inte så mkt text men jag ska skriva mer info om maskinerna när jag är färdig med bilderna..
Så är det någon som känner någon snickare som vill köpa maskiner så hojta till vetja.

Kommentarer