hallojsan.
Idag har vi vart på bio igen.. En jättebra film såg vi.. tror den hette body of lies.. Jag suger då det gäller titlar m.m.. Den var superbra iallfall..

Imorrn ska vi fara hem..skööööönt .. jag längtar och barnen längtar och jag tror katterna längtar hem med...


Här kommer ett kort som jag har pysslat med nu en stund.. Fixade bort en del fula munsår på barnen och använde mig av levels och kontrast och även noicewheare..(vet ej stavning) Sen gjorde jag bilden svartvit men drog sen ner på det lagret så att det blev lite färg i bilden.. Och nu sitter jag och somnar hela tiden här så det är hög tid att gå till sängen istället för att sova. natti

Kommentarer

  1. Super fint!!!
    Noiceware är vääääldigt bra tycker jag :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. super snyggt!! fint kort på dina killar!!! förstår att de blir skönt att åka hem.. ni har ju varit borta några dagar nu... när börjar du jobba igen då??
    ha det gott kram

    SvaraRadera
  3. Det där blev himla bra tycker jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥