Jul i vårt hus och en liten gåva från Nallebrum

När vi kom hem igår så låg det ett stort paket hemma och väntade på mig.... såå spännande. Det var Den jättesöta och snälla Nallebrum som hade skickat mig ett jättefint hjärta som hon har gjort. Sååå himla snällt. Tack. Tack Tusen tack. Jag har den nu hängandes på en vit dörr där jag enbart har en nyckel som dörrhandag.. Passar bra med hjärtat. Här har jag dock fotat det i granen...YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY






Sen har jag gjort ytterligare en bild med hjälp av en Ali E Mall... Tomten sägs vara min syrra men man vet aldrig..LOL..

(The hart is from a friend of mine.. She gave me that as a christmas gift and she made it by her self. She is really handy..isnt she..)

Kommentarer

  1. jag gillar verkligen allt du gör med alis mallar, vilka rekommenderar du att köpa ?? För nu ska göra en bok om 2009...

    SvaraRadera
  2. Alla hennes är ju så bra men det beror lite på om du vill ha mkt text eller mer bilder. Jag har gjort en bok med denna mallen ..för att se de får du ev kopiera följande text och klistra in den i ditt sökfält.

    http://farm4.static.flickr.com/3017/3077808439_d652c82352_o.jpg

    När jag använde den så ville jag inte ha så mkt text med.. annars kanske den här är bäst.

    http://farm4.static.flickr.com/3235/3131790952_479e63a87a_o.jpg

    För den kan du skriva en massa till.. och placera bilderna var du vill...

    SvaraRadera
  3. kan tyvärr inte se bilderna... men tack ändå

    SvaraRadera
  4. Konstigt, Jag lyckades då jag kopierade Http...adressen och klistrade in den i adressfältet.. Har du provat det??
    Hör av dig annars så kanske jag kan maila dig bilderna.. Du kan ju sända ett mail till mig med din adress.. min mailadress ska finnas i profilen. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥