Freebie card just for U.


Är det inte typiskt så säg.. att när man väl är bortrest och ifrån sina scrappsaker så får man nästan abstinens... jag är så himla sugen på att scrappa att jag går åt.. På förmiddagen tog jag en tur till papprika för att iallafall få vara i pysselmiljö.. hittade lite på rea... jag fick absolut inte köpa ngt för karln min...=) men rea .... ja då tjänar man ju nästan pengar... eller inte...
Så när jag kom hem fick jag ju slå mig ner vid svärföräldrarnas dator.. med mindre bra hastighet... och se om jag kunde hitta några freebies på nätet så att jag åtminstonde kunde scrappa digitalt.. hittade lite på Scrapping with IkeaGoddess
Hon har alltid så många bra länkar... ett kort fick jag ihop men det tog ett tag då datorn låste sig hela tiden.. =( å tillslut så bestämde jag mig att vem som vill får ladda hem den. så håll till godo om ngn vill ha kortet Finns att ladda ner högupplöst på .. Flickr
Download here
Nu väntar sängen och imorrn är det barnvälsignelse för lilla E.. Barnens kusin.. Sen far vi hem igen.. ska bli skönt.. Nu går mina ögon i kors så jag ska bums gå och lägga mig.
kram och gonatt.

Kommentarer

  1. jättefint kort!!! å så galet generös du är med dina freebies :) kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥