Full rulle i snickarboa









Oj vad jag har scrappat de senaste dagarna. Ibland går det fort... på den sista LO´n så gick det så fort att jag klanta till det och började dutta svart glitterlim över hela å det såg inte riktigt klokt ut så jag fick ta en pensel och smeta ut det... Därav allt det svarta glittret på papperet.. Jaja..vad gör man..går ju inte att sudda direkt...
Ikväll har jag vart på tjejträff. Vi spelade tv-spel som värsta killgänget.. Golf blev det.. man står upp och slår på riktigt.. fast det är på en tevemonitor som man tittar.. jag provade på lite tennis med och blev helt slut i armen så det är hög tid till träning...Fniss... bara jag inte får träningsvärk imorrn av det... Hur förklarar man det för folk.. jo jag tittade på teve i går och fick ont i armen..........
gonatt..YYYYYYYYYYYYYY

Kommentarer

  1. wow så snygga layouter! blir scrapsugen nu, och attans för det hinner jag inte med nu, hahah
    det låter fint med träning framför tvn, precis den träning jag skulle tycka om hihi. kram och ha en härlig helg

    SvaraRadera
  2. wow så snygga!! duktiga du!! själv har jag inte någon scrapp lust alls men , men.. den kommer väll tillbaka någon gång!! kram

    SvaraRadera
  3. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!

    absolutly TERRIFIC PAGE!!!!!!!

    TFS

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥