Nyårsfirande hos Sporrong







Det nya året firades in hos oss tillsammans i goda vänners lag. En trevlig kväll och natt
som innehöll mkt mat och barnaspring. För en gångs skull hade jag dekorerat bordet vilket blev jättefint. Det är inte ofta jag gör små saker som ligger på envars tallrik. Denna gången blev det iallfall en grankvist och så gick jag ut i trädgården och kapade de sista rosorna..(Japp. Det stämmer..Jag hade fortfarande rosor som blommade i trädgården) Sen knöt jag ett spetsband runt och hängde dit en liten ettikett... Tyvärr blev det ingen närbild på detta då alla blev suddiga... ( jag måste skaffa ett stativ) Vill ju inte använda blixten...

Nu sitter jag här hemma och bara väntar på att magsjukan ska komma då en av våra gäster blev dålig igår... Vi ska ta en promenad upp till det lilla tjärret för att barnen ska få vara på isen lite.. Vågar inte just gå hem till någon idag men gå ut kan man ju göra..

Hoppas ni andra har haft en trevlig start på det nya året. Vädret går ju inte att klaga på iallfall. Det är toppenväder.. helt underbart ute..

Kommentarer

  1. Mysigt, det ser ut! Gott nytt ar till dig med och en massa kramar fran regniga Barcelona! (spansk keyboard)

    SvaraRadera
  2. du har verkligen gjort super fin dukning... skoj att se bilderna från ett vintrigt smögen...kram

    SvaraRadera
  3. Gud så mysigt det ser ut-jättefint.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥