scrappat

family


family

Jag tror att det här är det mest fejkade kortet på oss.... vadå amerikansk stil. Vi ser så släta och uppspaltade ut... nåja. jag tager vad jag haver och det är ju trots allt, ett av få kort på familjen som finns  så det får gå an.

Idag har vi storschoppat för kalas i morrn. jag har insett att det lönar sig definitivt att köpa färdiga Tom och Jerrygodispåsar till fiskdammen än att sätta ihop egna påsar.. En sån påse kostar ca 11 kr och bara en tablettask kostar 5 kr här....

Ikväll är det tjejfest som gäller och nu ska jag baka PiZZA till kalaset.

hejsvej så länge.

Kommentarer

  1. halloj!!
    va fina ni är!! hoppas kalset gick bra..ja.. tom och jerry fick det bli här ochså.. det blir billigare helt klart!!kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥