Tro det eller ej.



Så här spökligt ser det ut i kväll här hos oss. Månen är fantastisk. Idag har det vart sol och  helt underbart ute. Lagom kallt och vindstilla..

Måste berätta om min dag. Tro det eller ej men jag har vart byggjobbare idag.. Japp.. HA HA HA.. tillåt mig garva.. Ja ni får oxå garva..  Iklädd min mans byggkläder och skor... med hörselskydd..med inbyggd radio.. på huvudet så ser jag iallafall ut som en byggare.. till och med så mkt att min man inte ens ville hålla min hand när vi gick hem för att äta.. Såg för mkt ut som en kille.  Jag har alltså hjälpt min man/snickare  på jobbet. Jag har lastat byggmaterial och kört till tippen och lastat av. Så jag i mina fina byggkläder och min mans jobb-bil/skåpbil med släpkärra kör in på tippen.. där det är ett antal andra byggjobbare och slänger sina prylar.. och ska då försöka backa med släp... DET GICK INTE BRA.. är inte en hejare på det.. men jag var iallafall den enda tjejen i byggkläder på den sopstationen. =) De andra fick sig nog ett gott skratt. Nu är jag helt död i kroppen efter att ha slitit hårt med att bära och slänga allt från gips, takpannor, plåt till isolering och brädor...
Nästa gång han ska ha hjälp så ska jag be att få använda spikmaskinen  och slå i läkt eller ngt istället. 

Som ni vet har jag en ny dator... Jag har så många frågor  om hur man gör saker på denna macen. inget är som det är på en pc direkt .. men det är väl det som är poängen.. men vill man högerklicka går inte alltid det och snabbkommandona är inte samma så jag gör fel hela tiden.. å så har jag inte fullt så bra  skärminställning. färgerna är urblekta..
Får trixa vidare.. men nu ska jag SOOOOOVA. gonatt.  

Kommentarer

  1. Det är för häftigt med fullmånen, på nåt konstigt vis brukar det alltid vara någorlunda molnfritt just den natten.

    Jag tittade på den i söndags men då saknades det en liten liten flik.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥