actions

birhtday24feb
Håller på att testa lite actions igen.
Här har jag några olika från  set_35_by_night-fate_

albinlov

En av dem är toppen till bilder där du vill få in värme och sol.. Allt som har med löv, skog och somar/höst att göra.
Jag har bara tryckt på play och sedan lagt på lite bokehtextur på kortet. Mer har jag inte gjort..
Lätt som en plätt gillar vi =)
Hinner inte fixa och trixa i psp just nu så mkt. Jobbar med ett litet projekt  som snart ska vara klart. Kan säga att det har med USA att göra.. å nej.. jag ska tyvärr inte dit.. Hursomhaver tar det iallfall lite tid från annat just nu.

Väskorna som kidsen har är jääääättegamla... iallfall ca 35 år gamla =) men funkar bra nu med.

Ha en härlig tisdag....för dig som inte är nattuggla såklart för då är kl bara kvart över 11...Du får då ha en härlig natt...

Kommentarer

  1. ja jag har en härlig natt framför mig. jag har skolarbete att utföra ;) tillbaks till uppsatsen, hejsvejs

    SvaraRadera
  2. Älskar Devianart, man kan hitta så himla mycket användbart där.

    Underbara kort som vanligt. Dina killar måste vara väldigt väluppfostrade som poserar glatt på alla kort :D

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Det nedre fotot är helt underbart! Blir alltid inspirerad när ajg besöker din blogg och laddar alltid ner actionsarna du visar upp!

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  4. Underbara, underabara foton! Gillar ditt sätt att arbeta med actions. Du har verkligen känsla för det, superduktig!!!

    Gud med muskler (och risk för en annan blåsa) du får av byggandet
    :-). Hoppas ni får en härlig helg. Kusten är som bäst nu på vårkanten,jag är avis.

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥