jenni bowlin card- scrappat

farmorfarfar


farforaldrar

Har fått till en till LO. Fattar inte vad som har hänt för det går undan som tusan  när jag väl sätter  igång... brukar ju ta jättelång tid för mig normalt annars att göra en layout..
Har ni sett piprensaren jag har fått med... Har glömt bort dem ett tag. Köpte dem säkert för ett halvår sen för att använda till något och kom på det först nu. =)

Jag är ju också fastnat för Jenni Bowlins produkter.. Som alla tickets här under...


och knappar.... å allt annat hon gör.


Å för att få lite ideer kan ni ju alltid besöka hennes blog.
Nu ska jag ta hand om min rygg som är kass... och om min kassa gamla PC dator som har fått virus...Tur att jag har den här datorn med=) ha en toppendag allesamman=)

Kommentarer

  1. DET BARA SPRUTAR los från dig...
    här blir det inte en enda en.. men sugen blir jag!! jätte fin Lo föresten.. kram på dig

    SvaraRadera
  2. superläcker!!! det blommiga pappret är så underbart!! hoppas du får en fin vecka, kram mya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥