kalasbilder i mängder

kalas


birthdayparty

Det blir kalasbilder för hela slanten dessas dagar. Har totalt fastnat för Vintage Film action.

Idag har jag vart hemma med barnen. vi har byggt tågbana och hållit på med lera. När vi lekte med tågbanan så märkte jag att A hade försvunnit.. och ropade på honom.. Han kom upp från nerevåningen och jag sa.. - Här, du kan väl ta en bil och parkera vid tågbanan.. till svar från 5-åringen A får jag. - Nä. jag hinner inte. Jag måste avsluta mitt projekt där nere..

-projekt... jag var givetvis impad av att han svängde med ett sånt ord och följde med honom ner för att se vad det var för spännande projekt han höll på med.. Projektet var att kolla klart på TV-n... så kan det vara. Inget stort bygge av något slag här inte...

Kommentarer

  1. Härliga kalasbilder som blir otroligt läckra omredigerade.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥