polaroidas

runningatgunnel

runningatgunnel-3

runningatgunnel-2

sommarala70

Polaroidkameran hittar du till höger i min blogg. Du kan ladda ner ett program som gör polaroidkort av dina bilder. Klicka på Polaroidkameran jag har i min mittersta spalt här på bloggen..så kommer du till sidan där du kan ladda ner programmet.

Den snabba Lo´n här under blev till efter att jag råkade öppna en färdig mall i min datorn.. tyvärr så hittade jag inte mallen igen då jag skulle ta reda på vad den kom ifrån.. får återkomma om det då jag hittar den bland alla mina foton i datorn..

Nu är det hög tid till att sova. Kl är 01.37.. men egentligen 02.37 då det är sommartid nu.. Har ni ställt om klockorna nu gott folk. =) kram och gonatt.

Kommentarer

  1. Kul med ytterligare en som pysslar på nätterna :-), även om jag inte orkat det riktigt den sista tiden. Fotona är härliga och fulla av liv. Du har en särskild förmåga att fånga glädjen och "livet" i bilderna. Måste snart testa de är polaroid bilderna. Har inte livit av ännu.

    Ja, visst hade jag tur. Jag ´gillar hennes bokstäver skarpt.

    Idag strålar solen och det är skönt ute. Äntligen VÅÅÅÅR.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. men du är ju inte klok!! som är uppe så där mitt i natten:)
    underbara foton och snygg Lo!!

    SvaraRadera
  3. Härliga foton, polarid är kul =) och en superfin layout!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥