a walk in the sun

a walk in the sun

Här har jag först ljusat upp bilden. Sedan gjort bakgrunden och förgrunden suddigt. la ihop lagren.. Sen körde jag en action som gör att bilden blir gulaktig... samma som jag  använde för några inlägg sedan. Den heter set_35_by_night-fate_ Tror att det är nr 3 i listan när man har installerat den.
Sedan drog jag ner på gulheten lite.. Sen la jag ihop lagren och gjorde en kopia av mitt lager och sedan gick jag in på filter och valde textur .. när jag stog på översta lagret.. sedan tog jag suddigummit och suddade bort texturen från A´s ansikte..

KLART.

Ikväll fixar jag med min gamla dator.. Har fått en trojan som läser av lösenord m.m. inte bra alls. Har laddat ner remove program.. får se om jag fixar detta... håll tummarna.. Har inte vågat gå in på mitt sparkonto på banken ännu... tänk om det är tomt... 

Ha en bra helg.. 

Kommentarer

  1. Hej! Jag tittar ofta in och blir så inspirerad av dina foton! Önskar jag var lika duktig att redigera bilder som du! Såna där "actions", funkar det även om man har Photoshop Elements?

    /Heidi
    www.scrapnstuff.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Du skriver att du gjorde förgrunden suddig. Hur gör man då? Suddigt alltså?

    ;)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥