Free stroopwafelsactions

Stroopwafels-Actions

Här är lite mer gratis actons som jag hittade på nätet. 2 av dem gillar jag massor. visar favvofotot  här under...där jag har mixat dem med varandra...


goodbye grandma

Du kan ladda ner dem här..
stroopwafelsactions

Det kan vara så att du måste gå med i guppen ..och ha ett flickr konto för att kunna se själva nedladdningsstället.. Om du inte har det så kan du ju alltid söka på namnet och se om du får upp någon hemsida där man kan ladda ner filen... ska undersöka det lite själv. återkommer.
Det är den där Rare pearls och Pedestria Crossing som jag har använt på fotot här över.

Kommentarer

  1. Har jag talat om hur mycket jag gillar din blogg...? Jätteguligt av dig att dela med av så fina Actions, MEN var ska jag ladda hem dom nånstans. Klickar på länken och kommer till din sida men sen då?
    Ha en underbar påskhelg (hoppas på många blogginlägg ... ;D )

    SvaraRadera
  2. Det kan vara så att du måste gå med i gruppen för att kunna ladda ner dem.. Har du ett flickr konto??? När man är med i gruppen så ska det finnas en lista till vänster med en massa inlägg och kommentarer. Där ska länken vara och även på fler ställen på sidan.. Jag tror att det kan vara så att man inte ser alla texter osv om man inte är med i gruppen... Jag var medlem där när jag hittade dessa actions. Om du inte har ett flickr konto så rekommenderar jag det varm för det är superbra. Fast du kanske har det... nu måste jag kolla upp det... hör av dig om du undrar ngt mer. kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att du delar med dig!!!!
    Japp nu har jag också gått med i den gruppen :))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥