Reklamkatalog

Äntligen är mitt bidrag till I´s Reklamkatalog klar.. Den ska sedan delas ut till reklambyråer i Sverige. Det är ju så svårt att veta vad man ska ta med .. man har ju bara en sida på sig lixom..
Så här kommer mitt bidrag att bli iallfall. Å snart är min nya fotobok klar med.. det ska bli kul att få den sen .. Myphotobook är kungen inom fotoböcker och där beställer jag min såklart. =)

För den delen.. är det någon som har blivit lurad idag. Min ene son.. Hjalmars bästa lurendrejeri var..-Mamma.. du har hål i byxan... och... JAPP. jag gick på den. Kan tillägga att sonen är 5 år..

Annemaj_Sporrong

1

2

3

4

Kommentarer

  1. Men du, de är alldeles alldeles underbara!

    SvaraRadera
  2. Å vilka söta tavlor med fåglarna på! Urmysiga! Jag är bra sugen på myphotobook också!!!

    SvaraRadera
  3. Va fint du gjort din lilla pysselmaja!

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Åh, helt fantastist inspirerande bilder! :D Jag har dessutom hittat till polaroid programmet med hjälp av dig och jag e helt besatt nu ;) hihi, superfint! Jag länkade till dig genom min blogg idag, hoppas det är ok? Om inte så hojta bara till! Hälsningar Johanna

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt. Du är super duktig! Du får nästan hålla tummarna för att de blir lite sena med denna fotoboken också så kanske den också blir gratis ;) Kul att få kika in här och det kommer definitivt inte bli sista gången!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥