Framme

halloj.
Nu ar vi framme.. Riga vaar resemalet. Det var en suprice for min pappa.. han visste inte om ngn ting. sa vi dok upp pa baten som gubben ur ladan. det var kul. igar var vi runt i riga.. jattefin stad med mkt tradgardar. hotellet ar kanon. vi fick en minisvit. =) och vi bor pa 13 e vaningen.. frukosten gar inte att beskriva.. a da jobbar jag dessutom pa ett hotell... det var saaaaa mkt mat att jag rullar fram. det var en tjej som lagade min omelett framfor ogonen pa mig.. och fragade vad jag ville ha i den.. nu ska vi ut pa stan igen.. a solen skiner som bara den..

kram

Kommentarer

  1. Oj oj oj vad härligt det låter, hoppas ni får en härlig resa!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt!!! Njut så mycket du bara kan :)

    SvaraRadera
  3. åå va härligt!! hoppas ni får en fortsat trevlig resa!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni har en riktigt härlig resa! Har inte sagt det innan tror jag men de nya bilderna på dig är riktigt snýgga och den nya layouten på sidan är super. Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hääärligt att ni fick en fin resa!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥