Hemma igen från Riga

ladyinredshoes

spokhus

albin

portratt

riga city

Så skönt att vara hemma igen. Det blev en del resande med tanke på att vi först skulle till sthlm från västkusten och sen åka ännu längre fast med båt... Det var roligt att få se Riga. Om det hade vart bättre båtar dit så hade man säkert åkt nån mer gång för maten  och boendet var super. Sa jag det.. att vi fick en svit... lyxigt värre för småbarnsföräldrar som jag  och min man är.. det var rymligt och bra och jag skulle kunna ha bott på det rummet i nån vecka sisådär. Inte ens kidsen ville åka hem.

Det var rent och fint överallt i staden och det fanns en massa härliga parker men det var lite konstigt för det kändes tomt på ngt vis för att vara en så stor stad . Det var varken mkt bilar eller mkt folk som rörde sig ute. Och inte fanns det klädaffärer/andra affärer heller just.. Jag kanske var på fel ställe i staden. En marknad fanns det och så fanns ju stockmanns men inte en massa småbutiker.. det var lite skumt. Jag som hade tänkt handla lite presenter och så... köpte inte på taxfreen... skulle ju göra det på vägen hem istället.. men på vägen hem så visade det sig att den båten var på sista refrängen så de hade slutat med de flesta  taxfree varor och det fanns bara ytterst lite att köpa.. 
Nåja. jag kom inte hem som fattig då iallafall. 

Mer bilder kommer framöver. 
Gonatt

Kommentarer

  1. fina foton!! duktiga killar ni har, låter långt att resa först sholm sen vidare::. men skönt att komma bort några dagar!!kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, älskar den översta bilden där du fått med donnan i high heels. Tur att killen inte börjat spana in brudar än! :D

    SvaraRadera
  3. Va spännande och exotiskt det lät med Riga men konstigt att det var så tomt.

    Ja översta bilden var kul, ser nästan ut som han snor hennes pumps!

    Ser att du gjort om på bloggen också, jättefint!

    Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥