illustrerat

Please give me some love

in love



Idag har jag gjort massa illustrationer.. och fotat en massa. Å så har jag vart på studiebesök/Kaffedopp hos Mattias Schläger som är grafisk formgivare och även haj på mac datorer... Tack för all hjälp med att förklara saker och ting för mig. Kvällen avslutades med att vara på tjejträff på Smögens Havsbad. Vi spaáde och åt en god middag.. Tack tjejer. det var trevligt.

Imorgon startar mitt nya arbetsliv med kurs på Vann Spa och hotell. Japp... Nu byter jag arbetsplats ett tag framöver.. från att ha haft lyxen att bo 50 m från jobbet till att pendla 3 mil.. Men jag ser fram emot nya arbetsuppgifter med nya kollegor. Inte för att mina gamla kollegor är tråkiga eller ngt liknande .. utan helt enkelt för att det är utvecklande att prova på ngt nytt ibland.

På återseende. Gonatt

Kommentarer

  1. Vilka söta småfigurer. Jag vill också lära mig att göra illustrationer!!!

    Nåja någon gång ska väl tiden räcka även till det.

    Lycka till på nya jobbet. Håller med om att det är spännande och utvecklande med lite nya utmaningar i livet.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin header!
    & himmel vad lika ni är, du & din syrra:)

    SvaraRadera
  3. SmögenCecilia8 maj 2009 kl. 08:28

    Så du ska börja jobba på Vann. Spännande! Vad blir dina arbetsuppgifter där? Är det tillsvidare eller?

    Många Lycka till!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥