Ny LO

minmamma

minmamma2

Nu har jag kommit igång med att scrappa lite igen. Idag ska jag se om jag kan hänga på MyaMias utmaning och lifta en av hennes Lo´s.
Annars har jag haft en soft söndag med grillning hos vänner. Har dock fått nån sträckning eller ngt i ryggen så jag känner mig lite handikappad... nåja det går över. Har ju inte brytit benet direkt.
Tack alla ni som svarat på min fråga ang mina spalter på bloggen. Det verkar som om de flesta ser 3 spalter och det är ju som det ska vara. Ha det bäst.

Kommentarer

  1. Åh sâ fin!
    Och jepp, bloggen ser finfin ut, jag ser ocksâ 3 spalter. Det är jobbigt med det där, kollade pâ jobbet och min blogg är inte alls lika fin som hemma...

    Hoppas ryggontet gâr över fort!

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Härligt layout! Och jag ser också 3spalter =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥