overlay

boston shop

Dagens tips... på digitala scrappsaker.. klicka Här så kommer du dit. =)

Det var ett tag sedan jag körde en overlay på ett foto.. Så idag var jag sugen igen.. Jag tycker det fungerar så bra på kort från storstäder.. Här är killarna i Boston (USA) De har en del att titta på .. finns ju inte så  mkt butiker och bilar och storstad här på SMÖGEN... Fast idag har det allt blivit mer storstad.. iallafall med tanke på antalet personer som  har kommit hit nu.  Känns som mitt i sommaren. Bryggan var full med båtar nu ikväll. Märks att det är långhelg. Vi tog en kaffe och kulglass på Sillgatan. Mitt favvofikaställe. Skäret är mysigt men dyrt.. Jag hade sällskap med en kompis och ett släptåg på 6 ungar och 5 barnvagnar. =) Kändes som om vi var ett dagis som var ute på äventyr... Vi gick till stranden i Vallevik och doppa tillochmed tårna.

Jag hade ju en förhoppning om att lilla båten skulle få ta en tur idag men det kom ingen kylväska ut ur motorn.. så jag får gå ner i morrn och se om det är stopp i hålet. Kan ju vara salt som  har satt igen det.. så i  morrn kanske det blir en tur om vädret tillåter.
Nu ska jag ta och sy en gardin.

Gonatt vänner.

Å förden delen så går Overlayen går att köpa här




Kommentarer

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥