prints

prints

prints
 Oj vad tiden går fort. Idag har jag fixat utomhus hela dagen. Barnen har varit på kalas och efter det så gjorde vi ett fikabesök hos snällaste ÅSA. Hon och S bjöd på rabarberpaj som var försvinnande god..  Sen fick vi ösa båten. Det har ju regnat här en del.. Men idag var det strålande solsken. På torsdag kommer våra första sommargäster. Sen har vi folk här i 9 veckor till. 

 Har fixat ute idag så att det ska vara fint när de kommer. Har till och med gått med en sax och klippt gräset runt alla kanter och mot trottoaren och runt buskar och rosor och ja allt helt enkelt.. Sen ska allt ogräs i gruset upp. Ja ni hör.. det finns att göra. Fast jag älskar att gå ute och fixa i trädgården. Tål inte knotten bara.. fy 17 va de bits.. Nu får vi hoppas på sol hela veckan så mina pioner och rosor slår ut. 

Imorrn ska jag på kurs/föreläsning hela dagen på jobbet sen på kvällen är det fest och sen på m åndag så ska jag på roligheter med mitt gamla jobb.. Det är ju samma ägare till hotellet som jag jobbar på nu, men de har en egen fest för alla på havsbadet.. men jag har tiggt mig till att få vara med på den oxå.. man saknar ju sina gamla jobbarkompisar.

Jag har ett dagens tips också.. Har inget med Photoshop eller scrapping att göra.. utan handlar om nåt som är skönt för kroppen.. nämligen en SPIKMATTA.. helt underbart. Idag hade jag så ont i svanken när jag kom in efter allt trädgårdsarbete men efter att ha legat på den i 30 min så var jag mkt bättre. Å dyrt är det inte heller.. ca 700 kr.. Givetvis är det inte riktig spik nuförtin i dem utan plast av ngt slag.. finns att köpa på hälsokostställen och på olika spa-ställen..

thats it folks.. gonatt och på återseende på ... ja tisdag då kanske..

Kommentarer

  1. Vilka fina prints!!!!!

    Här bara regnar och regnar det!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina prints! Undrar vad du skulle hitta på om bokstaven J...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥