Jag älskar att göra mina foton svartvita och sedan köra Autumn Love Actions på dem så att de blir så där härligt aprikosrosa. Här har jag hittat ett fint papper med som var gratis att ladda ner..HÄR YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
my love
sis

Om någon undrar så har jag använt Ali Edwards mallar som
går att köpa på nätet när jag gör mina album somni ser härunder.

sommar
sommar

Idag har vi haft tipptopp väder och vi har vart på stranden hela dan. På en timme fotade jag 256 bilder.. tills minnet tog slut. Det var dessutom min mammas kamera. De bilderna får ni se imorrn istället. Måste ju redigera lite först. =) kan säga att det var 2 balonger inblandade i fototagningen =)

Kommentarer

  1. Åhhh, vilka härliga bilder!
    Önskar dig fortsatt härlig semester (och lite bättre väder...)
    kram! stina

    SvaraRadera
  2. ho,ho... då var vi hemma igen!!
    så fina foton och fotosidor:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥