jobbfoto Sjöborren

gruppbildredwebb

gruppbildwhitewebb

Sitter här och fixar med Sjöborren jobb-bilder fast jag borde fixa med en massa andra saker. Lyssnar till granntjejernas sång.. man får räkna med lite bergsprängarmusik emellanåt så här på sommaren. Jag får väl fantisera om att jag är en tonåring igen.. Nä jag ska inte gå över och va med.. där går gränsen för när en annan glider in på dansgolv eller ett uteställe så känner jag mig såååå himla gamma. Det är helt otroligt.... Det finns nog inget ställe jag känner mig så gammal på som på ett discoställe med en massa hippa tjejer och killar i fjortisåldern.. ja ja .. de är säkert 20 men ni förstår va jag menar.. jag skulle kunna sätt på mig en meter långa örhängen men det skulle iallafall inte lura vare sig mig eller ngn annan. Jag blir ju trots allt 35 i år..

Längtar till helgen då Nallebrum och TipsyTessie kommer hit. det ska bli så kul.

nattinatt

Kommentarer

  1. åker om en timme eller två.. ses i morgon.. kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får riktigt mysigt!

    Vilka superfina bilder du tagit. Jag misstänker att de var mycket nöjda med uppdraget.

    Härliga bilder på barnen och din syster. Det är inte klokt vad ni är lika. Är ni tvillingar???

    Kram kram Lotta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥