layout och en träbit

knapp3

knapp2

knapp

kalas09

Var på stranden här om dagen på Ramsvik. Där hittade jag en massa runda trä/spån bitar.. vet ej vad de har varit till.. kanske fyrverkerier.. men hur som haver så samlade jag på mig ett gäng. Kom på att de kunde vara toppen att ha till scrapbooking. Har en rund stans som jag kan klippa ut fina papperscirklar med så kan jag ju göra egna knappar och dyl av dem. Så nu har ja testat det och det var ju användbart. Tänk vad man kan göra med ngt man hittar.. Så der du ngt runt i lagom storlek så kan man ju spara det för framtida bruk. =)
Hann faktiskt med att scrappa lite igår. Det var superkul.

Nu ska vi lämna barnen uppe i Strömstad. De ska ha lite sommarlov medans vi föräldrar fortsätter att jobba ett par veckor till.. kommer sakna dem massor denna veckan.

Kommentarer

  1. Ha ha, du är fiffig du, vilken jättebra idé med dom små runda träbitarna och bilder på!

    SvaraRadera
  2. så bra det blev.. har plockat fram mina scrappgrejer på bordet.. men sen blev det inget mer:( ska städa nu..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥