5

6

2

Tjoho. Va kul det var att ta med ballongerna till stranden. Ett tips är att hälla lite vatten i dem så att de inte flyger iväg på nolltid och dessutom så blir det lite tyngd i dem så att man kan kasta dem upp i luften. Jag har använt eye candy actions på dem också .. alltså på fotona när jag har haft dem i photoshop. (Inte ballongerna.. he he.. ) Idag har vi varit på stranden igen.. och tog ännu mer foton på barnen.. man kan ju hålla på i evighet. Hoppas att ni alla har det bra i svenska sommarvärmen.. =kallt.. Om det är någon annan som tar med ballonger till stranden och fotar vill jag absolut se hur era bilder blev. Vore roligt att få se fler sådana bilder från er andra.

Fler bilder finnas på mitt
flickr.

Kommentarer

  1. hELLO, BRA TIPS DET DÄR MED ATT HA VATTEN I BALLONGERNA! jAG SKA TESTA.

    SvaraRadera
  2. Vad snygg din blogg är!!!! Och dina bilder är underbara! Ha det gott resten av sommaren!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥