Varför inte ett nytt fotoalbum
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

gullholmenv

gullholmen

En annan är i stugan och tar det luuuugnt. Barnen tar det mindre lugnt vill jag lova. Herrejisses vad de har hållit på idag. Ja det har ju inte varit tiptoppväder så vi har hållit oss inne.. Å det MÄRKS. Det ska tävlas och det ska slåss och det ska nypas och det ska retas och det ska springas och dessutom ska det hoppas i MAMMAS säng.. Får ta och åka till Piratbyn i morgon med dem om det är samma väder som idag.. Där finns det iallafall studsmattor. Bättre att hoppa där än i min säng.. om du frågar mig alltså. =)

Kommentarer

  1. Finfint som vanligt! Barn som bråkar känner jag igen men nu när de är bortresta i en vecka skulle jag kunna ge vad som helst för en fight ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥