varberg

varberg2

Credit. Eye candy action: Pale Berry

Å så var det fredag igen. Underbart. Hade tänkt gå tidigare idag men istället blev det att jag jobbade över i 1 1/2 timme istället. Idag har jag fått öva på att vara en hård businesskvinna på jobbet... hua.. inte min starka sida. Ibland får man ta tag i saker som man inte vill och ofta går man starkare ut ur en sådan händelse. Inte alltid lätt att ha och göra med affärspampar som vill ha sin vilja igenom till vilket pris som helst. Men det är kul också att få testa på att inte alltid vara så mjäkig.. Ja nu tog jag i.. jag är inte just mjäkig men ni förstår vad jag menar hoppas jag. Nä nu ska jag jobba vidare med min hemsida som måste... ja just det måste vara klar tills måndadg. Vi får se hur det går. Ha en superb helg. kram kram..

PS... idag fick jag ett paket...från en god vän. superkul ... återkommer om det och med foto.
PS igen..... vill tillägga att min man bjöd på en fantastiskt god middag idag igen.. (Han frågade om det var det jag skrev om så jag får väl nämna det. fniss... )

Kommentarer

  1. Härliga foton!!! Mmmmm present på posten är härligt det med.. Lycka till med jobbandet och BRA att du tog i och sade ifrån!!!!

    SvaraRadera
  2. härliga foton. å bra att mannen får lite cred oxå... hihihi kram

    SvaraRadera
  3. Men ÅHH vilka underbara bilder!!! :)
    Jag kikar ofta in å ska bli bättre på att lämna små spår ;) Kanske rent av att du hamnar i länklistan? Om det är ok förstås? :)
    Må gott å tack för allt fint du delar med dig av i din blogg! :)
    Kram från Karin.

    SvaraRadera
  4. Åh vad fina bilder :) /Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥