Här kommer nu lite bilder från det omgjorda vardagsrummet. OK... det är inte superstor skillnad men det blev mkt mysigare. Där byrån under fönstret står var det en kista som stod innan. Så har jag satt upp kransar i fönstren. Och så har jag såklart dekorerat med ljus och pynt såklart. =)

livingroom

livingroom

livingroom

livingroom

livingroom
Idag när jag var ut på tomten fick jag se en plastblomma sticka fram ur buskarna under köksfönstret... Vem sjutton har slängt den där tänkte jag och undra vems den var medans jag gick fram till den för att ta bort den... När jag lyfte på den så var det inte någon plastblomma utan en av mina avdankade amaryllisar som hade fått lust att blomma så här års. Antagligen så slängde jag väl ut den i vintras när den vart ful.. Brukar ju slänga blommor genom köksfönstret så att de hamnar i buskarna. =) Det är denna amaryllis som ni ser här ovan.

nattinatti..

Kommentarer

  1. Vad mysigt! Får man komma och hälsa på :-)

    Äntligen tillbaka i stan och livet återgår till det vanliga.

    Jag älskar din gula action och har använt den på MASSOR av våra sommarbilder. det kommer uppdateringar i bloggen och jag tänkte lägga dem igruppen på flickr oxå.

    Visst är loppis kul. Vi har varit två veckor i Falkenberg (tänk att vi nästan var på samma ställE) och d'är var massor av kul sommarloppisar, billigt.

    Kram Kram lotta

    SvaraRadera
  2. supermysigt!!! ni har så fint hemma!
    kram

    SvaraRadera
  3. men du såååååå fint!! ser att du fått användning för ett loppis fynd, eller hur?? jaa ni har verkligen sååå mysigt hemma hos er, hoppas vi ses snart igen:)

    SvaraRadera
  4. Jättefint alltihopa! Gillar soffan:-)

    SvaraRadera
  5. Superfint och mysigt! Du kan verkligen konsten att få till det :) Det var jättekul att se hur ni bodde och jag hoppas att du vill komma och hälsa på mig någon gång under hösten, när äntligen den lille bebben har tittat ut.
    Såg ju jättekul ut med alla loppisfynd som ni gjorde uppe hos Nallebrum. Önskar att jag hade fått vara med jag med.
    Här går jag och väntar och väntar. Så tung och otyplig just nu så det blir inte så mycket man kan röra sig. Får sitta och virka och pyssla istället, jag hoppas att det inte dröjer så länge nu :)
    Har ni fortfarande semester? Läste någon gång på facebook eller så om att ni inte hade något vatten för att ni renoverade i köket. Är det så?
    Ha det bra
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥