digiscrappat

you make me smile

Hallojsan. Det var inte igår jag digiscrappade. Förut tyckte jag det tog längre tid att scrappa på vanligt vis men nu tycker jag tvärtom. Jag har inte koll på vad jag har längre.. allt är en röra i den digitala mappen där alla mina papper och elements ligger. Har ingen överblick som det är idag. Det får jag ta och fixa.. lägger den till högen med fixasaker.

Now im gonna move my body to a better place. Å det är sääääängen. Gud så skönt. gonatt nattugglor.

Å på fotot ser ni inga mindre än Nallebrum, me and myself and Tipsy tessie.

Kommentarer

  1. underbar layout!!! du inspirerar!!!
    är det freebiegrejor eller har du handlat? blev himla sugen på det fina bakgrundspappret. kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

♥♥ thank you for leaving a comment to me ♥♥